dinsdag 10 juni 2014

Road to Our Future

December 2013, het weer begint grauwer te worden. Het is koud en men verlangt naar warme choco bij de verwarming.
De kerstsfeer begint in te komen, want het is nog een paar dagen voor kerst.
In de eerste semester heb ik samen met mijn klasgenoten een evenement georganiseerd: "Road to Our Future".
Een interactieve expositie over de Event, Music, Entertainment and Gaming (EMEG) branche. Mijn toekomstige werkveld wanneer ik mijn opleiding heb afgerond.
Omdat wij al wisten dat het evenement in december plaats zou vinden hebben wij als groep besloten om een goed doel hieraan te koppelen. Loes, één van mijn klasgenoten hoorde toevallig op de radio dat het de laatste tijd niet zo goed gaat met de Voedselbank. Meer mensen sluiten aan bij de organisatie, maar de middelen en inkomsten blijven hetzelfde.
Samen met onze sponsor de Driestroom en onze netwerken kan ik zeggen dat het evenement een succes is geworden.
De opbouw van het evenement is normaal gesproken een stressvol moment in het organiseren van een evenement. Maar ik moet zeggen dat wij weinig stress hebben gevoeld. Het enigste stressmomentje was dat één van de bandleden wat later zou komen, maar door een verschuiving in de programmering kon de bandlid op tijd komen.
We waren al vroeg aanwezig in het Huis van Puck in Arnhem waar Road to Our Future werd gehouden. De voorbereidingen werden vroeg getroffen en wij waren op tijd klaar om onze eerste bezoekers te ontvangen. Ik als voorzitter van het projectgroep werd ingezet als "freelancer". Dat betekende dat ik overal kan worden ingezet. Iedereen had op de avond een vaste taak, en ik zorgde ervoor dat iedereen zijn taken goed uitvoerde en dat de avond verder goed verliep.


Op onze Wall of Inspiration werd helemaal vol getekend met interessante, grappige en leuke quotes waar later twee muzikanten een lied op hebben geschreven.

Maar wat super leuk was is om het geldpotje steeds voller zien worden. Uit eindelijk hebben wij €400,- voor de Voedselbank opgehaald. Toen het bedrag bekend werd gemaakt tijdens de uitreiking heb ik eerlijk gezegd een traantje gelaten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten