dinsdag 10 juni 2014

Vader -en dochterdag part II

Na een hele dag de Rijksmuseum bezocht te hebben besloten wij nog een hapje te gaan eten waar papa zijn volgende verassing ging onthuldigen. 

Hij zei om een beetje in de sfeer te komen van het WK in Brazilië dit jaar gingen wij een concert bezoeken waar Zuid-Amerikaans muziek zou worden gespeeld in het Muziekgebouw aan ’t IJ.

Het concert zou om 20.30 uur plaats vinden. We waren al vroeg die kant op gelopen, zodat we op tijd konden zitten. Eenmaal aangekomen zag ik dat wij de enigste bezoekers waren. Ik vond het wel opvallend voor een concert.

De zaal ging open en we konden naar binnen. Binnen was een dansvloer en langzamerhand kwamen mensen naar binnen.

Er waren nauwelijks stoelen waar men konden zitten. Ik had gelukkig snel twee stoelen kunnen bemachtigen waar we konden zitten.

Ik zag dat de bezoekers tassen bij zich hadden en leek elkaar te kennen.

Achteraf werd wél een optreden gegeven, maar de bedoeling was dat de bezoekers gingen dansen.

Mijn vader vertelde me dat hij hier niet van op de hoogte was, en dacht dat het een concert zou zijn.

We waren ook eerder weggegaan dan gepland, omdat we het wel een beetje voor gezien hadden.

Qua organisatie van Muziekgebouw aan ’t IJ konden zij dit duidelijker vermelden op de website.

Verder was het goed geregeld. In de hal was een cateraar aanwezig waar je wat te drinken kon bestellen. De prijsverhouding is ook goed te doen. Je kon ervoor kiezen om met muntjes te betalen of met contact geld.

Verder was het evenement goed in elkaar gezet. Er kwamen veel bezoekers op af, maar je merkte wel dat het wereld van de latindans een kring is waar iedereen elkaar wel kent.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten